sunnuntai 9. joulukuuta 2012

KT: Operaatio pelastetaan joulu

Hejsan! Lupasin postata tällä viikolla, joten nyt luvassa on kuvatarina. Yritän tästä lähtien tehdä lyhyempiä kt'ita, jotta se kuvatila säästyisi. Aiemmin tällä viikolla tein postauksen BJD -blogiini. Pitemmittä puheitta tarina, olkaa hyvä.

D:''Aaargh, mä en kestä enää! Silva on, ku mikäki vihannes ja nyt on sentää joulukuu! Laney Lorna!''
LL:''Niin Dina? Tahdotko aloittaa jo operaation?''
D:''En! Mä en vaa jaksa kattoa, kun Silva ei tee mitään ja noi muut on ihan maassa. Sun pitää ryhtyä Silvax ja pelastaa niitte joulu. Muista vaan varoa sitä penskaa, Silvan sisarta.''
LL:''Hyvä on. Yritän parhaani.'' Mistä lähtien Dinalla on ollu joulumieltä?

Carpentereilla:
LL: Whoah, tuntuupa omituiselta olla taas täällä. Pitää muistaa kaikki mitä mulle opetettiin Silvana olosta.
LL: Oudolta täällä kyllä näyttääkin. Kaikki tavarat sikinsokin. Kai mun pitää siivota.
E:''Hmmh, nöyryyttävää pukeutua tälläiseen lastenmekkoon. Corinna sanoi lainaavansa mielellään lempimekkoaan ystävälleen. Minkälainen ystävä kaataa mustikkamehua toisen vaatteille?! Oh, Silvania! Sinä siivoat!''
LL:''Eh, niin juu. Ajattelin vähän siistiä paikkoja. Nyt minun täytyy mennä!''
*juoksee alakertaan*
LL:''Hei pojat!''
H:''Hei Silva!''
A:''SILVA?!''
Ignooratkaa Alecin oikea käsi, kiitos.
LL: Äh, lisää väkeä. En pääse pakoon Silvan siskoa.
C:''Moikka!''
I:''Moi..?''
LL:''Kas päivää.''
C:''Jee, sä oot taas liikkellä. Tuu mä kerron sulle mun lahjatoiveista.''
LL:''S-selvä.''
A:''Mees nyt siitä.''
H:''Heei!''
E:''Tiedättekö te mikä Silvaniaa vaivaa? Ensin hän kiirehti tänne alas ja sitten takaisin ylös.''
I:''Ei mitään tietoa.''
H:''Ainakaan han ei enaa itke tai ole ilkea kuten eraat.''
A:''Älä viitsi Hakim. Tottakai mun oli heitettävä sut pois mun _sylistä_.''

Ylhäällä:
LL: Huh, moni juttu on muuttunut kesästä. Pitänee totutella tähän menoon. Ilmeisesti mun hätävale kilpikonnasta on huomioitu.
C:''Ja sit mä haluun muumeja, lemmikkipupun, hienon mekon ja nääääin paljon karkkia...''

Tässä kaikki tälläkertaa. Anteeksi sekava osa, mutta oli tarkoituskin tehdä tästä tälläinen. :-D
Hyvää viikonlopun jatkoa.

Noki-chan & porukka.

2 kommenttia:

Siiri kirjoitti...

Hah ha :'DD
Tämähän oli hauska! :D
Aluksi vei aikaa tajuta toi alku, mutt sain kai jotenkin juonesta kiinni. ;3
Coran toivelistan luulisi huimaavan jo itse "joulupukinkin" päätä! 3_3

www.weheartpullips.blogspot.com

Miku_6 kirjoitti...

Mahtavaa~~! Innolla odotan jatkoa.
Repesin kuollakseni tolle Alecin kädelle.. xdd pfft