tiistai 12. maaliskuuta 2013

KT: Äkkilähtö

Hej! Kiitos viime postauksen kommenteista.
Minä täällä taas. Helmikuun koe - & yhteishaku stressi selätetty, jee. Kohta tosin varmaan alkaa uudelleen kokeet. Kuten jälleen kerran päätellä saattaa ei ole aikaa nukkelapsille paljoa riittänyt ja ideoita liian vähän. Tässä nyt jtn juonta eteenpäin vievää.
Huomauttaisin myös, että tässä on aikahyppy eli aikaa kulunut reippaasti eteenpäin. En osaa sanoa kuinka kauan, mutta tajusitte ehkä? :D
Ja kuvanlaatu tässä hieman..kärsinyttä?

C:"Moi kaikki! Moi myös Konnasen puolesta. Siitä on piitkä aika, kun viimeks juttelin teille. Tääl ei oo oikeen tapahtunu mitään. Mä oon tosin kyl kipee."
C:"Tai itseasiassa..."
C:"Mä sain oman kännykän! Oottakaas hetki."
C:"Kattokaa! Se on tällänen punainen. Puolikosketusnäyttö!"
C:"Nii ja toinen kiva juttu on et Erlie taitaa olla mun kaveri nykyään."
C:"Eilen se toi mulle leivoksen, kun pelasin Iljan Nintendolla. Siinä on hurjan kiva uus peli!"
C:"Erliestä puheenollen..se taitaa olla ihastunu Hakimiin!! Hakim nimittäi sano sitä Kultakutriks ja Erlie kikatti. Oikeesti! Erlien mielestä vaan hullut nauraa tosi kovaa ja sit se on sanonu et lempinimet on typeriä. Se ei ees anna sanoo itteään Erlieks. Sen nimi on joku Eternie Carelie."
C:"Nii ja sit Hakim sano sitä tosi fiksuks. Ja arvatkaa mitä, Erlie sano, että ei se oo fiksu!!! Jopa mä tiiän et se on. Se osaa luetella piin ulkoa. Mä en kyl tiiä mikä on pii. Ja se on kans Mensan jäsen, mutten kyl tiiä mikä sekään on. Erlie ei koskaa vähättele itteään, paitsi sillo. Se tahtoo aina olla paras ja se onkin."
C:"Mä kerroin Iljalle et Erlie varmaa tykkää Hakimist. Se sano, ettei Hakim tykkää Erliest, mut sen mä jo tiesin. Se sano kans, ettei kerrota Erlielle, koska muuten se suuttuu. Mut Iljal menee hyvin. Se tykkää tosi paljo joistai kengistä, jotka jostai sai. En tiiä, mut nyt se kävelee koroilla paremminku ennen."
C:"Silval ja veljel menee kivasti kans. Veli sanoo et raskaana olo sopii Silvalle. Se on kuulemma nätimpi ja terveempi."
C:"Ja Silval on toooooosi iso vatsa. Mä luulen et se saa kaksoset. Kohta sen pitäis kyl jo.."
A:"..SYNNYTTÄÄ!"
C:"..oh?"
S:"ALEC!!"
H:"Cora, tule alas! Silvan lapsivedet tulivat ja veljesi pyortyi. Lahdetaan varmuuden vuoksi sairalaan, han saattaa synnyttaa."
C:''Joo joo! No, mun pitää mennä. Moikka!"

Tälläistä tälläkertaa. Ehkä turhan nopeaa etenemistä, mutta kuitenkin.
Hyvää viikonjatkoa!

Noki-chan & nuket

5 kommenttia:

Miku_6 kirjoitti...

Tulipa iso aikahyppy :::D hyvä että siellä on kaikki hyvin~ et olekaan postannut aikoihin.. btw nuketatko koskaan Silvan lasta millekään oikealle nukkemallille (muulle kuin vauvanukelle) ?

Maidi kirjoitti...

Tykkään sun postauksisy ihanan pirisyäviä. : 33

dollsarefantasy.blogspot.fi

Kattoisitko? : ))

hatica kirjoitti...

Ooh, tosi hyvä!!!! Äkkiä uutta! Loppu oli jännittävin pitkään aikaan, miten aijjot lapseesittää?? Ostitko uusia nukkeja? :3

Siiri kirjoitti...

Tää oli tosi hyvä tarina. Tykkään tavasta jolla kuvatarinoissasi kerrot. Odotan INNOLLA jatkoa. <3

LAURI kirjoitti...

Ahaha, loistavaa! Pitkästä aikaa avasin bloggerin ja tulin kyylää näit blogei ja pakko taas oli todeta että tämä blogi ilahdutta paljon. Kiitos siitä. Ilja näyttää uskomattomalta koroissa ja en malta odottaa seuraavan tarinan lukemista! Lapsivesiä :D Nyt vaa kattomaan seuraavaa osaa..